Direktlänk till inlägg 2 september 2012

GGS!!!

Av Alma Jonsson - 2 september 2012 11:53

Vet ni vad? Inget kan stoppa mig om det är festival eller fest! 
Satt hemma igår, och runt 3-4 tiden tänkte jag: Nej nu jävlar tar jag en tablett & åker!

Så smsade Linnea & sa att vi åker. Och det är inget jag ångrar, hade så sjukt kul.

Det var riktigt nice när Maskinen spelade. Riktigt grymt.

Träffade massa roligt folk också. Helt underbart kul. & som tur är så mår jag faktiskt bra nu idag.

Funderar på att klicka hem ett nytt skal till min mobil också. Vet bara inte vilket.. Men kommer väl på nått.

Sen måste jag städa rummet, suck. Men snart är det helt klart! Bara en vägg kvar som det ska vara plankor på som är vita. Sen behöv det bara en ny soffa så är allt klart i stortsätt, wiiiieee!


Slänger upp en bild på mig & linnea ifrån igår! Har filmer också.

Men det tar så långt tid att lägga upp dom, så dom lägger jag upp senare.

   

 
 
Ingen bild

mickis

2 september 2012 12:42

Stog längst fram på maskinen!!!! :D
Kändes som ja skulle bli döv .. Men najs endå! :)
synd att vi inte sågs!
finis alma<3<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alma Jonsson - 1 december 2012 12:31

NY BLOGG!!!!   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/     ...

Av Alma Jonsson - 1 december 2012 09:04

AND I'M BACK ON TRACK!!!! Nu är jag tillbaka från bloggpausen. Har haft det jävligt skönt utan bloggningen, men även saknat den en heeeeel del.Så vad har hänt dom hära 3-4 veckorna? Haha, inte mycket faktiskt. Jag har fortfarande inte börjat sköta ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 14:33

Blir en ganska lång bloggpaus, men är tillbaka 1 december som ni ser! Massa nya och fräscha inlägg då. Behöver även denna bloggpausen då jag just för tillfället är väldigt bloggtrött... Men ni får ha det jätte bra, puss!  ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 13:10

OBS: Leija's säng är inte direkt klar, ska köpa sötare kuddar och så. Men detta får duga så länge!Och bilden bilden under ''sängbilden'' har jag som bakgrund (printscreenat) hur söt är hon inte liksom?! (Tryck på bilderna för bättre kvalité.   ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 11:51


Ska snart ut och fota lite, samt träna lydnad med Leija. Var bra längesen jag gjorde det sist och känns som om det skulle behövas också. Men såklart så måste ju batteriet tilll kameran laddas först... Att jag alltid glömmer sätta batteriet på laddnin...

About Me

NY BLOGG:
http://wolfz.bloggplatsen.se/

Ovido - Quiz & Flashcards