Direktlänk till inlägg 11 september 2012

Förnyat.

Av Alma Jonsson - 11 september 2012 16:09

Som ni ser så har jag bytt ut bilden på mig själv på headern. Kändes som allt förändrades på bloggen, fast jag bara bytte ut en bild. Ska lite senare ge er lite tips om ni vill komma i form. Vet att dom flest vill det till sommaren mest, men vem vill inte vara i form på vintern också? Så lite tips kommer ni få senare! Så kika in då.

Funderar på att det kameran & gå ut & fota lite. Var så himla längesen jag gjorde det...

Tänkte även passa på att säga att jag INTE gör designer till andra. Möjligtvis nån header om jag har tid och ork till det.

Får ständigt såna frågor, så tänker skriva som ett litet svar nu, fast i detta inlägg istället.

Så nu vet ni det.

 

 
 
Ingen bild

Anonym.

11 september 2012 22:47

Hejsan!
Först: din blogg är bäst.

Och sen till frågan:
Hur får du dina bilder så stora? Täcker ju väldigt mycket. Vilken skala osv, har du för att den ska bli så stor & fin? :D
Tacksam för svar.

poss&kram. ♥

Alma Jonsson

12 september 2012 08:26

Naw! :)
Om du menar på headern så är måtten 950x750 om jag inte minns fel nu. 950 ska det iaf vara för att bredden ska bli bra. Det andra är höjden.

Om du bara menar bilderna överlag, så gör jag inget speciellt med dom, dom är stora från början! :)
Kram♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alma Jonsson - 1 december 2012 12:31

NY BLOGG!!!!   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/     ...

Av Alma Jonsson - 1 december 2012 09:04

AND I'M BACK ON TRACK!!!! Nu är jag tillbaka från bloggpausen. Har haft det jävligt skönt utan bloggningen, men även saknat den en heeeeel del.Så vad har hänt dom hära 3-4 veckorna? Haha, inte mycket faktiskt. Jag har fortfarande inte börjat sköta ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 14:33

Blir en ganska lång bloggpaus, men är tillbaka 1 december som ni ser! Massa nya och fräscha inlägg då. Behöver även denna bloggpausen då jag just för tillfället är väldigt bloggtrött... Men ni får ha det jätte bra, puss!  ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 13:10

OBS: Leija's säng är inte direkt klar, ska köpa sötare kuddar och så. Men detta får duga så länge!Och bilden bilden under ''sängbilden'' har jag som bakgrund (printscreenat) hur söt är hon inte liksom?! (Tryck på bilderna för bättre kvalité.   ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 11:51


Ska snart ut och fota lite, samt träna lydnad med Leija. Var bra längesen jag gjorde det sist och känns som om det skulle behövas också. Men såklart så måste ju batteriet tilll kameran laddas först... Att jag alltid glömmer sätta batteriet på laddnin...

About Me

NY BLOGG:
http://wolfz.bloggplatsen.se/

Ovido - Quiz & Flashcards