Direktlänk till inlägg 15 september 2012

Nisvet.

Av Alma Jonsson - 15 september 2012 14:42

Drar till rättvik vid 16:35 ungefär (bussen går 16:45) sen blir det att bli där under kvällen. Hur länge vet jag inte, men det blir ett tag i alla fall

Såklart så vann Nisvet röstningen om vilken åsikt jag skulle skriva om idag. Så då skriver jag helt enkelt vad jag tycker om han.

Jag älskar han inte, verkligen inte, men jag hatar han ju inte heller. För man kan inte hata nån man aldrig lärt känna.

Därimot hatar jag hans satutsar på facebook. Allt är kopierat från tumblr sidor.

& alla hans tävlingar är fake, det är ingen som vinner. Han gör tävlingar & sånt BARA för att få många likes och fler prenumenanter. Alla tror han är så jävla snäll mot allt & alla. Men det är han inte. T.ex så va de en kille som hade målat av han, det var riktigt bra. Men Nisvet bara ignorerade det. Precis som om det inte hade hänt liksom. Han sa inte ens att täckningen va fin. (& det var den verkligen kan jag säga!)

& Hans tävlingar, ja, dom är fake. Man kan inte lotta ut en iphone 4s + flera macbooks varje vecka. Allting ENBART för att få likes & prenumenanter. Synd bara att det är för få som förstår det. Visst, jag prenumererar på han, men inte för att jag gillar han eller nått sånt, utan bara för att se han fåniga jävla statusar han gör.

Visst är det bra att ger folk självförtroende och sånt. Men jag tycker att bra statusar på facebook kommer ifrån hjärtat. Och INTE är kopierade från nån tumblr bild. 

Vill inte ha nått hat nu av alla Nisvet-älskare. Men jag gillar inte han helt enkelt. Sen får ni väl tycka vad ni vill, men onödiga kommentarer tas bort.

 

 
 
Ingen bild

an

16 september 2012 17:23

Det är ganska komiskt haha... jag gillar själv inte honom eftersom alla människor påstår att han ger alla andra självförtroende och är empatisk, men grejen är att det kan vilken jävla människa som helst göra, dvs kopiera texter från andra sidor och andra människor. MEN, det jag ville komma fram till var att (du prenumererar ju på han) även fast du inte gillar honom så gör du det för att få se hans statusar, alltså lockar han ju ändå till sig haters och det ger honom uppmärksamhet? för om man promt ska hålla koll på vad någon skriver på facebook så gör man ju inte det för att man ogillar personen, kanske ren avundsjuka?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alma Jonsson - 1 december 2012 12:31

NY BLOGG!!!!   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/     ...

Av Alma Jonsson - 1 december 2012 09:04

AND I'M BACK ON TRACK!!!! Nu är jag tillbaka från bloggpausen. Har haft det jävligt skönt utan bloggningen, men även saknat den en heeeeel del.Så vad har hänt dom hära 3-4 veckorna? Haha, inte mycket faktiskt. Jag har fortfarande inte börjat sköta ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 14:33

Blir en ganska lång bloggpaus, men är tillbaka 1 december som ni ser! Massa nya och fräscha inlägg då. Behöver även denna bloggpausen då jag just för tillfället är väldigt bloggtrött... Men ni får ha det jätte bra, puss!  ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 13:10

OBS: Leija's säng är inte direkt klar, ska köpa sötare kuddar och så. Men detta får duga så länge!Och bilden bilden under ''sängbilden'' har jag som bakgrund (printscreenat) hur söt är hon inte liksom?! (Tryck på bilderna för bättre kvalité.   ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 11:51


Ska snart ut och fota lite, samt träna lydnad med Leija. Var bra längesen jag gjorde det sist och känns som om det skulle behövas också. Men såklart så måste ju batteriet tilll kameran laddas först... Att jag alltid glömmer sätta batteriet på laddnin...

About Me

NY BLOGG:
http://wolfz.bloggplatsen.se/

Ovido - Quiz & Flashcards