Direktlänk till inlägg 17 september 2012

Älskar er 3

Av Alma Jonsson - 17 september 2012 15:54

Varit ute hos kaninerna och städat lite. Massor av brännässlor som behövdes rensas bort, gissa vem som brände sig!? Haha, brände mig på handlederna flera gånger, och såklart så svor jag varje gång också, hahaha.

Men nu är ute gården riktigt fint, lika i deras hus (Min gamla lekstuga)

Tänkte även berätta om 3 små själar som betyder mer än allting för mig.

Först är det Leija, INGEN och då menar jag ingen kan ersätta hennes plats. Hon är som min bästavän, även om hon inte kan prata så kan jag alltid prata med henne på nått sätt. Hon har hjälpt mig så mycket när jag mått dåligt, en ÄKTA bästa vän. Helt sjukt hur man kan älska en hund så satans jävla mycket.

Sen har vi Linnea, den tjejen är underbar. Helt fantastisk är hon, en riktig toppen tjej. Har verkligen gjort mycket bus med henne, och vi åker alltid iväg på saker (festivaler, fest osv.) & till henne kan jag säga nästan allt till, älskar henne verkligen jätte mycket. Som en andra halva av mig.

& Vilma, känt den lilla söta tjejen i.. ja, 7-8 år skulle jag tro. Dock var vi inte jätte bra kompisar när vi var små.

Men sen när jag började 5an & hon 4an blev vi väldigt tajta tillsammans. Hon är också en tjej jag kan berätta allt för, och jag älskar henne av hela mitt hjärta. Vi kan verkligen skratta åt konstiga saker... 
Dom 3 betyder så mycket. Alla är viktiga till saker i mitt liv.

En hund jag kan gråta hos hur mycket jag vill. Och hon ger mig lugn när jag är ledsen.
En galen bästis som jag verkligen kan hitta på tokiga saker med

Och en bästis som jag kan skratta åt allt med.

Underbart.

     

 
 
Ingen bild

david larsson :)

17 september 2012 16:00

sen jag så klart ;)

Alma Jonsson

17 september 2012 16:09

Haha, ja ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alma Jonsson - 1 december 2012 12:31

NY BLOGG!!!!   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/     ...

Av Alma Jonsson - 1 december 2012 09:04

AND I'M BACK ON TRACK!!!! Nu är jag tillbaka från bloggpausen. Har haft det jävligt skönt utan bloggningen, men även saknat den en heeeeel del.Så vad har hänt dom hära 3-4 veckorna? Haha, inte mycket faktiskt. Jag har fortfarande inte börjat sköta ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 14:33

Blir en ganska lång bloggpaus, men är tillbaka 1 december som ni ser! Massa nya och fräscha inlägg då. Behöver även denna bloggpausen då jag just för tillfället är väldigt bloggtrött... Men ni får ha det jätte bra, puss!  ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 13:10

OBS: Leija's säng är inte direkt klar, ska köpa sötare kuddar och så. Men detta får duga så länge!Och bilden bilden under ''sängbilden'' har jag som bakgrund (printscreenat) hur söt är hon inte liksom?! (Tryck på bilderna för bättre kvalité.   ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 11:51


Ska snart ut och fota lite, samt träna lydnad med Leija. Var bra längesen jag gjorde det sist och känns som om det skulle behövas också. Men såklart så måste ju batteriet tilll kameran laddas först... Att jag alltid glömmer sätta batteriet på laddnin...

About Me

NY BLOGG:
http://wolfz.bloggplatsen.se/

Ovido - Quiz & Flashcards