Direktlänk till inlägg 19 oktober 2012

Fredag - SHOPPING

Av Alma Jonsson - 19 oktober 2012 08:50

Hmh, gjorde inget inlägg igår efter dansen, not good! Men kan säga att jag älskar dans det gör jag, men tror inte jag kommer gå kvar, det är en del uppträdande, och jag har en riktigt stor sceneskräck. Och en av showerna är in för hela skolan. Så nja... Ingen höjdare. Hade dock gått kvar om jag slapp uppdträda.


Tror nästan att jag har fått utslag pågrund av all hårfärg & alla hårprodukter. Dom kliar och är variga. Usch!

Som tur är så är det bara på två ställen. Men de som är mindre tur är att jag får inte färga håret på ett litet tag, och jag har värsta utväxten! Inte snyggt. Dock hoppas jag att det inte är pågrund av färgningen och produkterna, utan att hårbotten bara är torr och att jag har kliat sönder... För gasch om jag inte kan färga nå mer! 


Senare idag åker jag ju till Falun för lite shopping, har inte så mycket pengar tyvärr, men hallå, second hand är alltid kul att titta på. Billigt, och snyggt.

 

 
 
hannaa

hannaa

19 oktober 2012 09:12

va fin blogg du :D kram allt bRAA? :D

http://www.cheersisterss.blogg.se

Alma Jonsson

19 oktober 2012 19:43

Tack!:)
Japp!:D

 
Linnéa

Linnéa

19 oktober 2012 11:51

Hej alma , linnea här , jag är ledare på kulturpalatset och det är absolut ingen tvång alls att vara med på showen det är helt frivilligt :)!
skulle vara kul om du fortsatte!

http://linneandersson.devote.se

Alma Jonsson

19 oktober 2012 19:42

Tack för att du skrev de!
Ska helt klart fortsätta då!!:D

 
Ingen bild

anonymius

20 oktober 2012 01:02

kan kan sääga att det är bra att över vinna sina rädslor och skräck. Efter förställning showen*kommer det kännas hur bra som helst, just saying:)

 
Ingen bild

Elisabeth

21 oktober 2012 15:34

Hej Alma. Om det kliar och så i hårbotten, kan jag tipsa dig om att använda ekologiska produkter. Vet inte hur ni har det i Rättvik men här i Mora finns det en salong som bara säljer ekologiskt. Salong Eko heter den. Hon som äger salongen trodde aldrig att hon skulle kunna jobba som frisör eftersom hon blev dålig av alla produkter, det kliade och sved. Men nu har hon haft denna salongen i tre år och det går utmärkt för henne att både färga på sig själv och andra:-)

Alma Jonsson

21 oktober 2012 18:53

Tack så mycket för tipset!!! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alma Jonsson - 1 december 2012 12:31

NY BLOGG!!!!   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/     ...

Av Alma Jonsson - 1 december 2012 09:04

AND I'M BACK ON TRACK!!!! Nu är jag tillbaka från bloggpausen. Har haft det jävligt skönt utan bloggningen, men även saknat den en heeeeel del.Så vad har hänt dom hära 3-4 veckorna? Haha, inte mycket faktiskt. Jag har fortfarande inte börjat sköta ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 14:33

Blir en ganska lång bloggpaus, men är tillbaka 1 december som ni ser! Massa nya och fräscha inlägg då. Behöver även denna bloggpausen då jag just för tillfället är väldigt bloggtrött... Men ni får ha det jätte bra, puss!  ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 13:10

OBS: Leija's säng är inte direkt klar, ska köpa sötare kuddar och så. Men detta får duga så länge!Och bilden bilden under ''sängbilden'' har jag som bakgrund (printscreenat) hur söt är hon inte liksom?! (Tryck på bilderna för bättre kvalité.   ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 11:51


Ska snart ut och fota lite, samt träna lydnad med Leija. Var bra längesen jag gjorde det sist och känns som om det skulle behövas också. Men såklart så måste ju batteriet tilll kameran laddas först... Att jag alltid glömmer sätta batteriet på laddnin...

About Me

NY BLOGG:
http://wolfz.bloggplatsen.se/

Ovido - Quiz & Flashcards