Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

Svar på frågestunden

Av Alma Jonsson - 30 oktober 2012 13:50

Hemma nu från skogen! Blev en räv skjuten för Leija, samt så drev hon även rådjur i cirka en timme. 

Familjen Gellerbrandt kommer på middag sen också, mys! 
Men just nu är både jag och Leija dö trötta... Så tror det blir att mysa ner sig i sängen med en kopp varm choklad kanske? Det lät verkligen mysigt, haha. Måste göra det snart! Fast nu ska ni få svar på frågestunden!

 

Är du oskuld? - Nej


Hur lång är du? - 174.


Har du nån kille? - Nej tyvärr.


Hur länge varade ditt längsta förhållande? Längsta seriöst typ 2 månader.


Är en kille för kort om han är 160? - Ja... I alla fall när jag är så lång :(


Kan du göra en sminkvideo? - Kan ju försöka filma med webbkameran... Men ja kanske!


Kan du göra en ny hårvideo? - Ja, kanske.


Varför tar du bort dina gamla videobloggar? - Vet faktiskt inte, haha! :)


Hur många har du legat med? -


Vart har du köpt hoodien med lil wayne på baksidan? - Köpte den på Rättviks marknaden.


Favoritfärg? - Hmh... Rosa, orange, blått. Typ alla färger ^^


Gillar du hästar? - Nej


Favoritmat? - Tacos tror jag.


Vad har du för telefon? Samsung galaxy S3


Hur orkar du blogga så mycket som du gör? - Jadu, vet inte x)


Vad har du för kamera? - Nikon D3000


Vill du pierca dig? Isåfall vart? - Vill pierca cheeks, septum, höfterna och angelbites.


Vad heter dina föräldrar? - Åsa & Uffe.


Vad heter du i mellan namn? - Christina, haha :(


Vad vill du heta? - Jadu, vet inte! :O


Hur många barn vill du ha? - Haha, vill faktiskt inte ha nått.


Sminktips? - Kan göra några sminktips i ett enskilt inlägg sen! :)


Vilka smink märken är bra? - IsaDora & Maybelline Ner York.


Vart redigerar du dina bilder? - Photoshop Elements 10 & photoshop CS5.


Pizza/hamburgare? - Inget utav det!


Nöjd med ditt utseende? - Ibland är jag det, ibland är jag verkligen inte det!


Hade du gift dig med en ful&rik man eller snygg&fattig - Oj... Vet inte! Tror snygg & fattig :)


Vill du bli en stor bloggare? - Japp! :D


Föredrar du Kina eller USA? - Inte varit i nått av länderna... Men kina tror jag, sjukt coola saker där!


Har du syskon? - Isåfall hur många? Jag har en lillebror :)


Sommar/vinter? - Båda :)


Sola/bada? - Båda två :)


Har du någon sjukdom? - Inte vad jag vet! :D


Hur många läsare har du om dagen? - Beror på uppdateringen, men 200+ ibland 300+ :)



 
 
Ingen bild

Anonym

31 oktober 2012 17:47

Haha seriöst förhållande i bara 2 månader, jätteseriöst..

Alma Jonsson

31 oktober 2012 18:02

Fast du vet ju dock inte hur vi hade det under förhållandet:))):):)::):)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alma Jonsson - 1 december 2012 12:31

NY BLOGG!!!!   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/     ...

Av Alma Jonsson - 1 december 2012 09:04

AND I'M BACK ON TRACK!!!! Nu är jag tillbaka från bloggpausen. Har haft det jävligt skönt utan bloggningen, men även saknat den en heeeeel del.Så vad har hänt dom hära 3-4 veckorna? Haha, inte mycket faktiskt. Jag har fortfarande inte börjat sköta ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 14:33

Blir en ganska lång bloggpaus, men är tillbaka 1 december som ni ser! Massa nya och fräscha inlägg då. Behöver även denna bloggpausen då jag just för tillfället är väldigt bloggtrött... Men ni får ha det jätte bra, puss!  ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 13:10

OBS: Leija's säng är inte direkt klar, ska köpa sötare kuddar och så. Men detta får duga så länge!Och bilden bilden under ''sängbilden'' har jag som bakgrund (printscreenat) hur söt är hon inte liksom?! (Tryck på bilderna för bättre kvalité.   ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 11:51


Ska snart ut och fota lite, samt träna lydnad med Leija. Var bra längesen jag gjorde det sist och känns som om det skulle behövas också. Men såklart så måste ju batteriet tilll kameran laddas först... Att jag alltid glömmer sätta batteriet på laddnin...

About Me

NY BLOGG:
http://wolfz.bloggplatsen.se/

Ovido - Quiz & Flashcards