Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

Justin Bieber NAKEN?!

Av Alma Jonsson - 30 oktober 2012 20:08

Hejsan hoppsan! Sitter just nu och spelar minecraft med min bror, himla kul ibland alltså! Hade även en trevlig eftermiddag/kväll med familjen G. Och imorgon på morgonen blir det även jakt igen.


Gick in på en blogg tidigare idag, och såg att han hade lagt ut bilder på Justin Bieber naken. Helt ärligt så vet jag inte om bilderna är fake eller äkta. Det stod nånting om att JB's dator hade blivit stulen, och allt privat hamnat på Internet  Bilderna värkar dock väldigt äkta, då det är samma tatueringar som Justin Bieber har. Men vad tror ni...?

   

 
 
Ingen bild

erika

30 oktober 2012 20:15

Fy vad äkligt! är det värkligen JASTIN BEABER!!

 
Ingen bild

Nattiizz

30 oktober 2012 20:16

Nej verkligen inte äkta tror jag iaf ..
Jag tror inte han gör så?
Eller asså det kan va han ..
Men venneh jag tror verkligen inte det!
Det är väl nån idiot som inte gillar han och såhär mot han!
Men tatueringen kan vem som hällst ha ! ;)

 
Mona

Mona

30 oktober 2012 20:16

Ja det är han...

http://www.nattstad.se/monaghambari

 
Ingen bild

Matilda

30 oktober 2012 20:19

Hans navel ser dock inte likadan ut.

 
Ingen bild

Annie

30 oktober 2012 20:36

Håller med Matilda, naveln är inte alls likadan på bilderna..
Bara några idiotiska haters som jävlas med honom

 
Ingen bild

ebbaaa

30 oktober 2012 21:07

NEJNEJNEJ. Det är fake!
Det är verkligen inte justin på nakenbilderna.
Om man kollar på första bilden på justin, hans navel ser ju inte likadan ut som "nakenbilden's" navel. Ser ni de?
Och vem som helst kan rita dit en likadan tatuering med en vanligt tuschpenna eller vad som helst. Liksom det är sååå fake!! :)

 
majaengman

majaengman

30 oktober 2012 21:28

Det är inte han på bilderna, det är inte ens hans navel :)

http://majkiii.blogg.se

 
Ingen bild

nellie

31 oktober 2012 09:09

det är inte han, han har själv erkännt att "hans dator blev stulen" var ett skämt som han själv kom på! Dessutom har han fler tatueringar än den lilla där, så nej, det här är fejk c:

 
Hanna

Hanna

31 oktober 2012 14:19

Nej, det är inte Bieber!! Naveln på den äckliga bilden är inte hans navel, så det är fake!! ;)

Klicka gärna in på min blogg och kommentera om vad du tycker om min inspiration och mina tips om skor, toppar och outfits inför den kommande vintern!! :D
Kram

http://hannabjorkdahl.devote.se

 
Ingen bild

Idiot.

31 oktober 2012 16:52

Dock så har aldrig hans dator blivit stulen, han sa själv att det var ett skämt inför "kommande" videon beauty and a beat.
OCH bilderna kan vara redigera med tatueringarna oh skit?
+ du ser på höfterna på första och andra bilden........

 
Ingen bild

karin

31 oktober 2012 20:24

Neej! De är inte äkta hörde att någon skulle a tagit hans dator och lagt ut bilder osv men de stämmer inte. Justin bieber sa själv senare att de var ett skämmt an gjorde för att locka till sig mer popularitet eller något kolla liknande aftonbladet skrev om det.

 
Martina

Martina

1 november 2012 12:26

det kan inte va äkta. om man kollar på bilden på justin, så har han en "utåt- navel". det har inte personen på bilden.
fy fan va dåligt av den personen att låtsas att det är Justin, bara för att sätta dit honom och bli lite poppis.
Justin har själv sagt att det är fejk.
RESPEKT TILL BIEBER!

btw, älskar din blogg! ;)

http://martinap.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alma Jonsson - 1 december 2012 12:31

NY BLOGG!!!!   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/   http://wolfz.bloggplatsen.se/     ...

Av Alma Jonsson - 1 december 2012 09:04

AND I'M BACK ON TRACK!!!! Nu är jag tillbaka från bloggpausen. Har haft det jävligt skönt utan bloggningen, men även saknat den en heeeeel del.Så vad har hänt dom hära 3-4 veckorna? Haha, inte mycket faktiskt. Jag har fortfarande inte börjat sköta ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 14:33

Blir en ganska lång bloggpaus, men är tillbaka 1 december som ni ser! Massa nya och fräscha inlägg då. Behöver även denna bloggpausen då jag just för tillfället är väldigt bloggtrött... Men ni får ha det jätte bra, puss!  ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 13:10

OBS: Leija's säng är inte direkt klar, ska köpa sötare kuddar och så. Men detta får duga så länge!Och bilden bilden under ''sängbilden'' har jag som bakgrund (printscreenat) hur söt är hon inte liksom?! (Tryck på bilderna för bättre kvalité.   ...

Av Alma Jonsson - 13 november 2012 11:51


Ska snart ut och fota lite, samt träna lydnad med Leija. Var bra längesen jag gjorde det sist och känns som om det skulle behövas också. Men såklart så måste ju batteriet tilll kameran laddas först... Att jag alltid glömmer sätta batteriet på laddnin...

About Me

NY BLOGG:
http://wolfz.bloggplatsen.se/

Ovido - Quiz & Flashcards